Hyber gör det lätt för barnfamiljer att konsumera cirkulärt

SellpyträffarHyber.JPG

Hyber är den nya hållbara och enkla räddningen för barnfamiljer. Genom en prenumerationstjänst får barnen tillgång till kvalitativa och slittåliga ytterplagg, hur snabbt de än växer och hur mycket de de än vill vara ute och leka. Hyber sätter användningen i fokus och lekfullhet först. Inför Sellpy Circular Day har vi pratat med medgrundaren Marcus om vad han tror kring framtidens konsumtion.

Hur tror du att nästa generation kommer att tänka kring konsumtion?

Konsumtion kommer präglas allt mer av tjänster som är smartare, snabbare och enklare än alternativet. Musik, film och media var först ut att förändras. Nu utmanas andra industrier på löpande band; transport, kött och kläder m.fl. Asset light living är nog receptet för framtidens medborgare. Allt finns i molnet och barnkläderna blir aldrig för små ;) 

Hur kan en Hyber-prenumeration göra småbarnsåren ännu bättre?

Med bra utrustning som passar perfekt blir lekarna längre och roligare! Och med Hyber kostar det kostar inte familjen eller planeten så många kottar... 

Vad ser ni mest fram emot med Sellpy Circular Day?

Träffa och inspireras av likasinnade som vill vara med och förändra ett beteende. Och smaka på the impossible burger såklart!